Data publikacji: 2021-09-08
Komisja Ofert Wielkopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych ogłasza przetarg na usługę hotelowo–gastronomiczną dotyczącą zorganizowania Konferencji Podatkowej w terminie 26-28 listopada 2021 r. spełniającą warunki zgodne z poniższą specyfikacją.
Oferty prosimy składać w terminie od 8 września 2021 r. do 22 września 2021 r. na adres:
Wielkopolski Oddział
Krajowej Izby Doradców Podatkowych
ul. Wagrowska 2
61-369 Poznań
lub
e-mail: magdalena.sieradzka@kidp.pl
Specyfikacja:
1. Miejsce obiektu: Świnoujście
2. Kategoria obiektu: 4-5 gwiazdek
3. Nocleg dla: 120 osób
a) pokoje jednoosobowe, 20 szt.
b) pokoje dwuosobowe, 50 szt.
4. Sala wykładowa wraz z pełnym wyposażeniem (rzutnik,
ekran projekcyjny, flipchart, nagłośnienie, etc.) dla: 120 osób (2 dni)
5. Sala bankietowa dla: 120 osób (2 dni)
6. Catering dla: 120 osób
a) śniadanie (2 dni)
b) przerwa kawowa ciągła (2 dni)
c) obiad (2 dni)
d) kolacja (2 dni)
7. Parking
8. Termin: 26-28 listopada 2021 r.
9. Zgoda na: organizację w obiekcie przez firmę
zewnętrzną wieczornej atrakcji (DJ/zespół muzyczny, etc.)
10. Możliwość i warunki rezygnacji z organizacji
konferencji przez Wielkopolski Oddział KIDP lub ograniczenia liczby uczestników
w zw. z:
a) wystąpieniem siły wyższej (w tym w zw. z zakazem
organizacji imprez lub ograniczeniem liczby uczestników wynikłych z nakazu
władzy publicznej wydanego w zw. z SARS CoV-2/COVID-19)
b) możliwość rezygnacji z organizacji konferencji przez Wielkopolski Oddział KIDP z innych przyczyn (np. braku wystarczającej liczby chętnych do udziału w konferencji)