Data publikacji: 2016-08-10
Szanowni Doradcy Podatkowi
Z polecenia Zarządu Wielkopolskiego Oddziału KIDP w związku ze zbliżającym się terminem na złożenie przez Oddział zamówienia na kalendarze trójdzielne z logo WO KIDP na 2017 rok zwracamy się z prośbą do tych z Państwa, którzy chcieliby otrzymać kalendarz na 2017 rok i posiadają zaległości w opłacaniu składek członkowskich o uregulowanie zaległości, gdyż kalendarze (1 sztuka dla doradcy podatkowego) przewidziane zostały dla doradców, których zaległość w opłacaniu składek członkowskich na dzień 31 sierpnia br. nie będzie przekraczać wysokości trzech składek.
Przewidujemy również możliwość podłączenia się do zamówienia i składania przez Państwa indywidualnych zamówień na kalendarze. Projekt kalendarza i oferta cenowa zostanie do Państwa wysłana w późniejszym terminie.
Jednocześnie tych z Państwa, którzy w ostatnim czasie zmienili adres korespondencyjny i nie zgłosili tego faktu do Biura KIDP prosimy o przesłanie zawiadomienia o zmianie danych objętych wpisem na listę doradców podatkowych. Zmiany danych można dokonać w panelu mDoradca z jednoczesnym przesłaniem podpisanego druku o zmianie danych do Biura KIDP w Warszawie lub za pośrednictwem Wielkopolskiego Oddziału KIDP.
W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.